Geoblog.pl    remi    Podróże    Poludniowy Pacyfik    Odwolane loty do Nowego Jorku z powodu huraganu.

Odwolane loty do Nowego Jorku z powodu huraganu.

Polska, Warszawa - Otwock

Po pierwszym pobycie rok wczesniej na Pacyfiku w Polinezji Francuskiej postanowilem wybrac sie ponownie do Oceanii.
Odwiedzilem miedzy innymi Bora Bora. Spałem na campingach. Ale relacje z tego wyjazdu zamieszcze na odzielnym blogu.

Podstawowa rzecza dla kazdego podroznika jest zakup biletu lotniczego. Swoj bilet kupiłem przez internet w agencji Travel Nations w Anglii. Polecam Wam ich strone. Natansze juz ponizej 1000 funtow wylot z Londynu. Trzeba pamietac ze ceny podane na stronie roznia sie. Najtaniej jest w kwietniu i maju. Bilet podstawowy kosztowal 1100 funtow na trasie Londyn - NY - LAX - Auckland - Fiji - LAX - Londyn. Do tego biletu dokupilem jeszcze inne bilety. Zeby kupic bilet przez internet musisz posiadac karte kredytowa. Swoja wyrobilem w Kredyt Banku (Visa).

Kiedy zblizal sie dzien mojego wylotu z telewizji dowiedzialem sie ze lotnisko w NY JFK zostalo zamnkniete na weekend z powodu Huraganu Irena. Na lotnisku Chopina pani z British Airways probowala mi pomoc w zmianie rezerwacji ale nic nie mogla zrobic poniewaz był to bilet innych linii niz British Airways. Byl to wspolny bilet linii American Airlines, Qantasa oraz Air Pacific(linie BA oraz AA wspolpracuja ze soba). Po przylocie do Londynu udalem sie do biura American Airlines. Wolne miejsca były dopiero za 4 dni.